↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期一, 12月 26, 2005

Boxing Day

Boxing Day, 都無禮物, 何來Boxing呢, 扑醒就有
訓到十一點幾, 食個飯, 執個書包, 成個下晝唔係睇書, 係睇書, 哈利波特六:混血皇子的背叛, 就係打機, 無聊......
屋企人去o左工展會, 佢地話無上年咁多野睇, 好彩我無去到o者, 唔係一定浪費時間, 雖然我嚮屋企都係浪費緊時間, 同埋同人地迫, 又買o左隻鹹豬手黎做?, 但係好似無咁好味咁o既?.?
夜晚, 都係睇書同打機咁, 唉, 聽日又要返工, 唉......

0 Comments:

發佈留言

<< Home