↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期六, 12月 24, 2005

平安夜

今日係平安夜, 唉, 又要返工, 返北角, 有時o的野, 希望越大失望越大, 有o的野, 你愈覺得佢係會就偏偏唔會, 但你越係覺得唔會發生就越會發生, 首先係老細請飲野, 之後呀姐佢打黎話有蛋糕食, 不過放工去到, 見佢著得好靚, 都知係乜事, 唉...... (舊蛋糕唔錯, 幾好食, 好食過上次o個o的) 返到去, 打機, 有條友同我一樣係得800HP, 挑兩個815, 我Join咪Join, 用大淩, 唔駛包尾, 有兩粒星, 但係兩局之後條友退出喎, 最後我唔包尾都唔得啦, 唉~~
食完飯, 同屋企人去o左睇幻彩詠香江, 話時話, 真係幾好睇, 夠哂大型, 差唔多成個尖沙咀海旁o的大廈都有參加~~ 之後見到表弟佢地喎, 佢返遊戲展Promoter.
之後去o左中環皇后像廣場, 但係勁多人, 無野好睇o既都, 得個迫字, 唉~~
夜晚, 都無乜點做過野, 唉, 又一個lonely christmas, 個心, 始終都係掛住人, 不過又點丫, 唉...... 幾時先可以嚮汒汒人海之中找到一個她呢......

0 Comments:

發佈留言

<< Home