↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期五, 12月 23, 2005

開Party

今日晨咁早就起身, 開Party耶~~ 但係一起身就有o的頭痛......
同呀輝落o左去Game&Fun度玩翻局MarioKart先, 但係就...... 係咁俾佢掟野囉, 又係咁仲囉, 無奈...... 雖然最後都有第一......
之後我地竟然係第一個到九龍煻, 等埋呀恆, 呀祥, 呀姐, 積奇, 火車度Raymond同墨丸, 但係嚮地鐵度有兩個外國人嚮度等人, 但係就唔知點樣同佢個朋友講嚮邊喎, 最後同佢個朋友講電話先知原來一個嚮地鐵一個嚮火車...... 去到大埔, 班人有o的要買禮物, 頂, 都叫o左佢地買其他架啦, 個個都係買朱古力......
之後去到PizzaHut拎野, 行去William屋企, 呀偉到埋, 上William屋企, 少波竟然嚮度, 佢地兩個一定係有o的不可告人o既關係~~ 佢屋企好得意呀~~ 有好多公仔同模型, 我屋企有咁多就好啦~~
之後玩酒店大亨, 唉, 勁無奈咁一開始就處於劣勢, 最後無幾奈就破產.......
食野啦, o的意粉同飯無幾奈就無哂, 我只係食得一啖飯, 食William整o既冷麵同沙拉, 仲有火雞呀~~ 隻火雞翼勁大隻, 食我成個字~~ 之後就又玩下Winning, 又唱下歌咁, 嘩, 原來姚茵佢彈結他彈o左成十多年架啦, 差唔多佢聽過o既歌就識彈, 勁呀~~
最後到抽獎時間, 但係o的禮物就...... 我抽到呀輝佢隻Giroro呀, 隻眼仲識得轉架~~ 但係佢就...... 得一盒朱古力...... 都話佢地買公仔好過啦, 最過癮就有份禮物係柴可夫斯基CD一隻同日劇一套, 過癮~~
返到去, 車檢o左張卡, 玩o左局十人斬, 頂, 個?鬆架, 仆......
返到去, 食完飯, 勁唔舒服, 嘔又嘔唔到, 唉...... 唔理啦, 希望訓醒覺無事啦, 個頭勁痛呀!!!!!!

0 Comments:

發佈留言

<< Home