↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期一, 12月 12, 2005

早上哈哈哈, 夜晚吹喇叭..... 唉.....

今日又要返早o的啦, 仲要係返去測驗, 頂...... 今日我識做啦, 準時八點到地鐵站~~ 見到呀輝佢整o左份功略黎溫緊@@" 勁~~ 去到葵芳, 有校車呀, 但係無位=.=, 點知班長同呀恆佢嚮架車上面, 唔係下嘛...... =.=凸 等到成搭八先有車, 但係架車係好恐怖咁駛埋黎, 相信嚮佢後面架o既士司機都有滴汗...... 返到去, 緊係無遲到啦, 掂~~ 班長佢又係都要坐我隔離, 呀輝佢就坐另一面, 但係Raymond佢就慘, 坐o個嚮班長隔離, 唉~~ 最後呢, 個Test唔係太難, 但係就唔係好識, 唉...... 之後去食早餐, 班長佢係咁俾Raymond同呀偉佢玩, 但係就攪到佢M到咁囉, 係唔係咁唔玩得呀, 頂
食完早餐, 去o左呀Rick間房度睇下星期四份power point, 又睇下軍曹咁, 之後就係Wireless個Lab, 做Tutorial, 同上年o個份有九成相同, 但係發覺個答案係唔o岩o架囉, 頂啦...... 自己做~~
之後個DT Tutorial, 講個Test啦, 下星期四, 唔係下, 星期三好過呀, 唔想無得返工之餘又要呆成個下晝呀, 星期三, 大家都咁講, 希望得啦~~
上完Tutorial, 肚餓, 緊係啦, 個早餐都唔夠飽, 本來諗住買翻黎食, 但係出到去見到下午茶十蚊碗湯河喎, 仲唔試下, 咁就甩低o左其他人啦~~ 至於碗湯河, 都唔差喎, 但係就少o左o的, 下午茶下次都得~~ 再去seven度買o左盒朱奶飲, 飽飽~~ 返去同佢地改埋powerpoint樣, 分埋邊個講乜, 上AP lu~~ 最後, 都係訓o左......
放學, 班長佢約o左佢個Kelvin, 走o左, 校車勁多人, 搭巴士, 呀恆佢今次又搭到港島線, 呀輝佢驚世貿塞車, 去銅鑼灣轉車, 即係我最快落車先, 點知俾人捉住, 臨閂門先走得, 出到去, 見到個警察, 攪到我好似係o岩o岩逃走咁......
去打機, 玩新環右十人斬, 點知玩Level7 o個時撞到九彩, 大獲, 咁就過唔到, 唉......
返到屋企, 成間屋都俾愁雲慘霧濃罩住, 唉, 又係咁本來聽日有得去迪士尼, 但係最後係無飛, 無得去, 講就係咁講, 實際係唔係咁, 我都唔知, 總之就唉......
夜晚, 唔想溫書, 睇下個presentation, 又做下AP Assignment, 成兩點先訓......

0 Comments:

發佈留言

<< Home