↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期四, 12月 01, 2005

食屎呀.......

今日又係返八點半, 但係我唔知點解又係勁唔識醒, 真係七點半先起身, 唉, 又攪到呀輝佢要等......
返到去, 去o左204度scan & print o的testimonial, 之後返到去個Lab, 睇佢地點死, 點知呀Sir都唔知係有心玩野定係點, 係咁插呀恆佢地, 最後班長佢仲同佢嘈o左一獲......
呀Sir又係衰, 只係send email話佢錯o左日期, 頂佢啦, 個test又係佢教唔切書先要延期, 攪到我地下個禮拜兩個test, 都係之後呀Ken Sir好人, 將佢個Test延遲一個禮拜, 雖然都係兩個test, NT2同DT, 但係一個星期一一個星期五, 起碼無咁慘先啦~~
放學, 佢地全部唔係有野做就係出去食, 我......好無奈咁去食車仔飯...... 食完, 佢地都係去o左打機先o者, 灣岸, 班長同呀恆佢地聯手, 攪掂o左條友, 本來第一局就閂後車, 結果輸到訓地, 之後就爻底, 不過都無用, 咪又係一樣輸~~ 之後有兩個friend玩, 墨丸佢請班長玩, 我就都落o左埸(未夠鐘返工打機丫o拿, 陣間你就知死), 新環左, 700HP, 唔係好慣, 過兩隻彎就俾班長佢過o左, 而我就好似玩緊碰碰車咁, o的紅彎係咁撞, 不過都贏到第二喎, 好彩~~ 之後墨丸佢用我架車con機, 又賺o左幾粒星.
返工, 搭車o個時訓o左, 去到總站都唔識落車, 搭翻倒頭車先知, 仲要係過o左兩個站過, 頂啦, 最後...... 遲到...... 唉...... 好彩老細好似無乜點理, 應該唔駛扣人工掛...... 唉, 點解我會咁架......
PQM溫o左都係唔明, 今次食屎啦......

1 Comments:

Anonymous 匿名 said...

拿...即係咁 Lawerence無錯佢係衰 阿恆無啦啦又話中文講 咁好啦
但係佢又做英文 slide lor 我又好夜先寄個powerpoint俾佢 我都有責任 班長佢呢 present 前個晚又唔知死去左邊成晚唔見人 我offline左佢先話見到我add佢 個時成半夜一點啦 咁佢個朝先睇present佢個part 係咁俾人插 佢抵死架 又唔見jacky個組 阿偉個組插咁多???
至於你話灣岸 我800hp車一定要680hp對戰 山路用660tim~

1:12 下午  

發佈留言

<< Home