↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期日, 11月 27, 2005

仆.....

今日又係返工, 返到去, 見到Joanna, 本哈利波特都未睇完, 無還到俾佢, 下個禮拜先還, 但係都係驚睇唔哂, 咁多野做, 點得閒睇呀, 唉~~ 笠o左人地hold書o既黎睇, 哈, 俾我睇到成個Chapter呀, 嘻嘻~~
放工, 去o左Tune車, 點知三局輸o左兩局, 過得一話...... 之後原來呀輝佢都未走喎, 去會o左一會佢就走o左去諗住打翻局全走, 我頂, 揀TA之後佢竟然同我入唔到錢玩全走囉, 三個銀都係咁喎, 我仆啦, 好無耐咁就Timeout去o左C1 In, 仆......
夜晚, 又係咁煲most wanted, 終於玩到39%~~

0 Comments:

發佈留言

<< Home