↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期五, 11月 18, 2005

班長生日

今日班長生日, 之前兩日佢都係唔理我地, 本來我地今日諗住攪o的野, 到尋晚都係未知攪唔攪得成, 我地就無乜問題, 至於佢就自己諗掂佢啦~~
同尋日約定一樣, 早半個鐘返去, 同呀輝佢買o左盒卡套俾佢隻三國用(實際係WCCF卡套, 係得呢種咋), 搭車o個時見到呀姐佢同個蛋糕, 用報紙包好盒套, 整o左個電話嚮面, 頂癮~~ XDD
返到去, 等o左陣, 佢到o左, 好似無野咁行埋黎, 撩下我地講早晨, 睇得出佢係有o的野, 我地就當無事發生過, 大家happy 啦, 話哂都係佢生日, 切+食蛋糕, 咁就去上堂~~
上完堂講得好快o既DT, 佢仲話要星期六返黎make up class, 唔係下化, 講笑咩, 好彩最後都無confirm~~
上完DT, 去o左204度做埋個陣間要交o既AP Lab先, 之後先去食飯, 無位丫嘛, 亦都無錢, 原來諗住出去請班長食, 但係呀姐又帶o左飯, 最後我都係canteen杯麵......
之後堂AP Lab, 度o左陣Assignment, 頂, 一問之下原來我係做錯o左呀...... 又要返去改...... 星期一個Wireless Test都未溫, 都係唔做住, 路過機舖而不入(無錢, 入黎都無意思啦)
夜晚, B埋隻NFS: Most Wanted落黎, 但係又要搵個sd4hide先玩到, 最後都得, 正~~ 但係就有o的似Underground, 不過都唔錯丫~~
玩o左陣, 溫書溫到成兩點先訓, 但係都係未睇哂o的notes, 星期一點死呀!!!!

0 Comments:

發佈留言

<< Home