↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期一, 11月 14, 2005

今日返九點半, 但係都要八點半出門口, 唉~~ 個個星期一呀輝佢都會遲o的, 今日都係一樣, 佢都等得我多, 我等下佢又有乜所謂丫~~
返到去, o岩o岩好九點半, 但係呀Ken竟然未到, 好少有喎, 等o左三個字, 佢都係未到喎, 班長佢就打俾佢, 點知...... 咩話, 佢竟然唔記得要上堂=.=" 好急咁落黎, 乜都無帶咁就上堂, 勁......
之後, 有一個鐘食早餐, 之後就去o左搵Miss, 佢即刻幫我改o左篇文, 但係有o的位係之前F.7個呀Sir幫我改過都有錯, 乜咁o既?!
之後去上Wireless Lab, 做一o的唔識o既Tutorial, 之後又上DT Tutorial, 不過佢話上個week無教書, 唔駛做Tutorial, 只係教翻上次o的答案, 不過個Lecture就要做翻個Makeup class, 但係我地搵極都係無房, 咁點做makeup呀......
上完堂, 去食Tea, 又係錢呀, 如果個個禮拜都係咁你都咪話唔死得呀. 之後去o左204度攪翻好篇文, 但係始終都係過2000 Char, 叫呀恆佢地幫我執掂佢, 好難先得翻1996個Char, 慘......
之後上AP, 都係訓住咁過......
返到黎, 無錢打機, 睇下就算lu~~
夜晚, 溫書呀, 聽日測AP呀, 點知...... 個Windows傻o左, Textpad Run唔到Java, 唔係下化, 焗住用個Mobile Harddisk做, 無計......做下個Assignment, 不過...... 發覺有o的野頂住o左, 搵極都搵唔到, 成點幾啦, 唔理lu, 訓, 遲o的先算...... 灰

0 Comments:

發佈留言

<< Home