↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期二, 11月 08, 2005

差o的遲到......

今日終於可以訓得晏o的啦~~ 唔駛返學~~ 不過要返工...... 士美菲路
又係平時o個個時間去搭車, 返兩點, 點三去搭車咁, 但係就頂啦, 成搭半先有車, 仆街啦, 死伙架!!!最後, 唉, 本來諗住早一個站落車, 行去o岩o岩好, 但係就唔熟路再早o左一個站落, 食蕉呀!!!唉, 好彩後都o岩o岩好趕到, 準時到唔準時, 呼~~
上書, 上晝, 再上書...... 慢慢咁上, 無乜問題, 得閒又抖下, 又再上下咁囉~~ 但係放工o個時, 有人叫我話拆埋報紙先走喎, 你都傻o既, 你出糧俾我就幫你手, 傻傻地o既~~
今次試下搭電車, 睇下同巴士差幾多, 發覺真係唔係差好遠, 只慢少少咁囉, 下次搭電車先~~
去機舖, 個個都成袋錢咁打, 跟到都遲返屋企啦, 唉, 算, 放棄......

0 Comments:

發佈留言

<< Home