↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期三, 11月 02, 2005

唉呀, 今日又係返八點半, 乜又咁屎早架...... 都係唔知醒咁囉, 又要呀輝佢等, 有o的唔好意思......
第一堂又係上吹水堂, 呀恆佢訓足兩個鐘, 而我都有堂半...... 之後個Tutorial都係hai 下hai下咁過......
之後就叫Mcdonalds翻黎食, 未叫過架bor, 但係發覺204無空房, 最後就成班入o左去呀Rick度hai, 叫M, 計數, 收錢, 佢間房而家已經變成o左我地另一個hai o既地方~~
食野o個陣時, 俾張凳夾住o左兩隻Miffy呀, 佢地甩o左呀, 要問呀Rick佢借個夾夾先夾翻好o個兩個圈圈, 好慘耶, 用得個幾禮拜架咋......
原來呢, 我地ictlab個server係可以用到mysql架, 呀Rick仲話可以整Forum添, 但係下晝一試, 都係唔得o既...... 原來要搵呀Henry 佢開個mysql account先得囉, 頂丫~~
上呢個NT2 Lab o個時, o的新Router竟然出佐句"bpg protocol not found", 唔係下化, o的乜Router黎架......
之後呢個DT Lab, 個電話config就好易, 但係實際就用唔到, 呀Sir佢都要做一大輪野, 係咁update先得, 乜機黎架......
返到去, 又去o左打機...... 發覺GameZone又平o左喎, 3開2續喎, 嘩抵呀, Tune車唔係Tune得咁貴啦, 搵日儲錢去一次過Tune十幾話先~~
幫呀輝佢燒o左隻AOE III lu, 個Forum又整好o左, 但係個EMail都係未得, 聽日問下呀Rick先~~

0 Comments:

發佈留言

<< Home