↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期日, 10月 30, 2005

今日無錯, 又係要返工, 唔返工又點有錢呢......
起身, 費事呀媽煮, 去o左吉野家度食飯飯, 有優惠?, 十蚊咋~~
返到去, 都唔知點解, 今日鬼咁多人, 做到丫...... 好彩晏o的o個時少翻o的人, 都有得抖下......
放工仲唔係去打機咩, 先去金星, 本來諗住快o的Tune好架34, 咪玩Story Mode啦, 一睇, 跟住o個關係箱根, 本來諗住實屎啦, 點知俾我過到喎, 跟住就係新環右條直路, 本來又諗住實得啦, 但係我頂佢丫, o的電腦死咁硬, 本來過路障我係無問題架, 但係俾兩架電腦夾, 就咁就夾死o左嚮第二個路障度, 唉, 無奈...... 之後就去o左Game&Fun度玩o左舖全走, 嘩抵呀, 五蚊咋, 用黎呃里數都不知幾好呀, 正呀~~
至於夜晚, 原來套小企鵝有成4.33GB, 但係FAT32只係最大o既File得4GB, 攪到我要去翻個Mobile HD度將最後o個0.33GB B埋落黎, 不過一睇...... 原來係法文黎o既...... 都係遲o的先睇字幕...... 玩下新o個隻中文版AOEIII, 爽呀, 好好玩呀, 一個字, 正~~

0 Comments:

發佈留言

<< Home