↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期二, 11月 01, 2005

勁o左??

今日朝早返o左學校做呢個Project, (睇人地)寫下個initial report, 整多o左幾個connector(俾呀Rick), 當然有o的係俾自己用啦, 但係返學o個時呀姐又遲到, 我話俾呀輝知, 佢回我一句「預o左啦」, 我想知如果俾呀姐睇到會點, 但其實我都係咁諗, 預o左佢遲架啦, 唉~~
食完個Lunch, 俾人打電話叫返工, 七點, 華富村, 都ok喎, 返咪返~~
去到灣仔, 打翻兩舖機先, 今次用多次760黎打, 一開波撞到九彩, 唔係好慣用咁甩, 但係最後直路就無乜問題, ok咁喎~~
返到去, 同表弟佢去o左M度o左食個Tea, 發覺而家集成間M有個公關姐姐用部pad黎幫你嚮排隊o個時叫定野食喎, 排到去就只係入個no.就得, 實際都唔係快得好多, 只係慳翻o的叫野食o既時間咁o者~~
臨返工前都未肚餓, 食個麵就算lu, 行去搭車, 頂!!! 原來今日跑馬喎, 馬埸個站無o左, 要我行翻去鵝頸到搭囉...... 之前又俾o左兩個人點係搭72囉, 實際係搭42囉, 華富同華貴o既分別囉, 竟然可以俾人無約埋咁Fake, 勁, 而我就無奈......
返工都無乜野做, 睇哂兩份AP Notes, 都唔係好難o者, 話咁快就放工lu~~
放工就好無聊咁去o左探呀表弟同呀姨, 好無聊咁吹o左陣水就返屋企, (十一點啦, 仲唔走咩~~)
返到黎, 唔知解又好想打機, 玩多o左舖灣岸, 又過到喎, 今日咁勁??
但係返到去, 有個人竟然講o左句「去人度做乜丫」, 唉...... 無奈...... 點解佢會咁講o既呢??

0 Comments:

發佈留言

<< Home