↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期日, 11月 06, 2005

煩人......

今日又要返工, 返到去, 今日咁多人返o既?! 唔係有人請假架咩?? 唔理lu, 入去問AL拎翻CT張證, 之後又要做野lu......
Joan佢留低o左本哈利波特俾我, 好野, 有野睇啦, 盡量嚮三個禮拜睇哂佢先~~ 但係o的人話本野唔可以整巢, 唔可以整花, 唔可以整爛......=.="
第 一個鐘, 有個煩人話自己帶紙print野唔駛錢, 點知佢預著呀琪, 要佢一定要俾錢, 之後佢就發哂難渣, 又話有人同佢講唔駛錢, 但係問佢係邊個佢答唔到喎, 又話呀琪佢公報私仇, 乜呀琪同佢有仇口架咩?? 又話我係無錢架啦, 你報警啦, 我地無人話要報警喎, 又唔係唔俾你走, 你咪下次先俾錢囉~~ 最後佢咪又係話見館長, 挑, 點知我地今日個老細又係一o的唔理事o既人, 見咪見囉, 挑, 呀琪同我地講, 我做得仲耐過老細呀, 大不了咪要寫薯仔文, 你吹得我有時間~~
最後見完館長, 咪又急急腳走人, 驚俾我地串, 點解有咁多呢o的連一個幾毫都慳o既人架??
放工, 有個舊同學佢搵我同佢一齊睇野, 一o的我唔熟o既野, 係咁問班長, 係咁煩佢~~
但最後都係無買到野, 因為actually唔係佢買, 而係佢家姐買~~
因為去o左同人睇野o既關係, 最後係無去到打機, 都好o既, 慳翻o的錢......
夜晚, 試下玩下呢個Downhill Night, 轉o左做日文都係玩唔到, 入到Game但係玩唔到囉, 頂..... 無野好講......

0 Comments:

發佈留言

<< Home