↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期六, 11月 05, 2005

今日又係要返工, 唉, 唔返工邊有錢丫, o岩o岩先買o左個USB SD Drive, 唉......
返到去, 一check o的OPAC機, 發現有部Hang o左, 咁咪Reboot佢啦, 但係一開翻機, 佢同我整o左句Operatiing System Not Found, 唔係下, 一開工就整o的咁o既野黎...... 同老細講o左之後, 好彩唔駛起Fault...... 貼個牌話Out of Service就唔理佢lu, 之後又係行下, 企下, 都無乜野咁囉. 但係有班「叉妹」好很嘈, 仲係咁打機, 叫極都係咁打, 我頂佢個肺丫, 佢仲問點解唔可機, 你食蕉啦, 打機仲咁多野講, 頂, 最百街o既係佢打機部機係我坐o既前面, 你仲唔死, 望住你, 睇你點打, 但係之後有人黎整機, 都係整唔到, 部機Detect唔到個Hardisk, 理得佢丫, 都唔關我事~~ 放工, 要熄機, 但係班死叉妺係叫都唔肯走, 仆你個街丫, 食蕉啦, 放工都要阻住哂, 有無攪錯呀, 小.
夜晚, 睇明珠台一套叫活火溶城o既舊片, 愈睇愈覺得世界上o的人對地球愈來愈差, 遲o的真係會整個the day after tomorrow出黎都唔知點算......
科大o個度今晚登記o左, 但係要兩個禮拜內complete個registration, 填哂張form, 有好多野要搵翻o的Cert出黎睇先得, 唉, 呢兩個禮拜又有排煩啦......

2 Comments:

Blogger AirFai said...

係咪企個D機個邊,最右邊個部?

7:09 下午  
Blogger 麵王之王 said...

係, 就係o個部......

9:43 下午  

發佈留言

<< Home