↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期四, 11月 03, 2005

無奈

今日, 又係要返八點半, 又係PQM個Lab, 又係跟住呀Sir做, 唉...... 之後個NT2, 聽o的唔聽o的咁就過o左~~ 臨尾, 講翻openday o的野, 攪到好混亂, 但係都唔關我事丫, 無問題喎~~
但係最好笑o既就係呀Billy講o左句「做乜要跟supervisor」跟住Alex佢指一指Ken Sir, Billy即刻無聲出~~
食完個飯, 玩o左陣七級豬就走lu, 我走之前, 今次終於唔係Raymond佢最高級啦, 係新加入o既姚茵~~
班長佢有隻SD Card USB Drive, $89連128MB Card, 抵喎, 團購, 應該有得平, 但係買完又無錢...... 唉~~
返工, 之前o個個係一個新CT, 唔係好掂, 有o的野要我攪翻掂, 唉...... 而且, 有一次行路俾條電話線kick親, 當住咁多人面前仆...... 無奈, 一日最衰都係o個o的細佬, 佢地唔嘈咪無事囉, 頂!!!

0 Comments:

發佈留言

<< Home