↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期五, 11月 04, 2005

今日好o的o的, 只係返十點半, 不過係上DT Lecture...... 要聽書, 好難, 唉~~
班長佢幫o左我地買o左個USB SD Card Drive, 竟然無得平喎, 有無攪錯呀, 買咁多都無得平, 唉, 尋日禁出黎張一舊水咁就無o左, 得翻十雞, 唉......
個Lunch本來諗住去食車仔麵, 但係一入到去, 竟然見到呀John!咩話, 我地立即掉頭, 去o左食另一間麵......
食完, 去Print Note, 功課, 爆機檔咁, 之後個AP Lab都係無乜點聽過書, 上下網, 打下機, 批下薯仔Game咁, 就過o左兩個鐘~~
之後去o左睇人打機, 無錢呀, 點打呀, 去哂班長度, 唉~~ 不過嚮睇人打機o既時候, 見到樣好過癮o既o既, 就係嚮新環左, 兩個路障度, 有架車俾人夾埋路障度, 除o左?一聲好嚮之外, 架車仲向後飛起o左, 變o左做炮彈飛車~~ 笑到我地丫, 佢自己都 O o左嘴, 哈哈~~
夜晚, 墨丸佢話已經幫我過o左卡同玩多o左四十話, 咩話, 咁快, 四十話喎, 除o左有錢之外, 我都唔知講乜好, 但係佢一舖就過o左個4K o個關囉, 勁~~
JoJo佢今日成日都無返, 打俾佢又無人聽, 唉, 點解我仲係咁掛住佢架, 唉......
劉偉恆佢講得好o岩, 有時人o既Memory就好似HardDisk一樣, 想忘記, Del o既野基本上只係嚮個TOC度Del, 但係實際都仲係嚮個HardDisk度, 一定要有野cover o左佢先係真正Del, 唉, 但係我幾時先會有新o既Data寫落去丫......

0 Comments:

發佈留言

<< Home