↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期一, 11月 07, 2005

Hai o既多~~

今日好少少, 返九點半, 不過都要八點半出門......
去到葵芳, 原來我地同班長呀恆佢地係同一架車架bor~~ 一出到閘, 走o左架校巴, 但係條人龍都係咁大條, 睇黎都係上唔到, 去搭小巴, 一過馬路就見到架小巴, 仲係有四個位添喎, 正~~
返到去, 終於都有聽書啦, 但係都係唔係好知佢講乜......
上完第一堂, 學校打黎, 話我上年成績好, 有獎學金喎, 星期六下晝兩點去A109度頒獎喎, 仲可以叫家人添, 哦?! 我都有獎學金, 咁So~~ 但係問佢有幾多錢佢都唔知, 乜咁都有o既......
之後三個鐘, Hai下, 上下網, 打下機, 咁過o左, 之後DT個Tutorial都係打下機咁過o左......
最後兩個Break, 踢下毽, 去204打下機, 又係咁hai下hai下咁過, 唉~~
最後o個堂, 又係訓住咁過, 但係Monde佢出奇地早o左放喎, 不過呀Ken佢走o左入黎講openday o的野......
個舊同學打俾我, 問我聽日得唔得閒, 去教佢用CrossOver Cable, 唔係下, 你早兩個鐘之後打黎我咪得囉, 而家聽日要返工, 點幫你呀......
返到黎, 打機, 原來我用700係過唔到落後4K o個關, 要用720......
夜晚, 開機, 佢竟然出個有o的System Corrupted, 咩話, 好彩最後都Recover到, 唔駛重裝......
食Lunch o個時, 呀?佢問我地有無試過發一o的夢係好開心, 唔想醒, 原來佢發夢同呀Gill攪野, 仲俾佢呀媽撞破, 但係其實係無乜野, 之後又有o的愛情故事咁, 我就諗翻起我發過一個夢, 係發翻一o的以前同佢一齊行街, 好開心o既情景, 真係有o的唔想醒, 不過一起身o個時就俾個現實打翻沉自己, 因為o個時佢已經同我講過話係無可能, 唉~~

0 Comments:

發佈留言

<< Home