↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期六, 11月 12, 2005

openday 二 加 拎獎

今日都係返o左去openday, 但係得我自己一個, 唉~~ 約o左呀恆同班長佢地嚮青衣度等, 但係呀班長佢掛住打機囉, 成十點先出現, 頂佢丫 =.=凸
今日本來諗住唔係好多人, 但係搭車去到就...... 見到一大班學生...... 今日都有人黎, 但係我就好懶咁整係用個Simulator黎做Demo, 估唔到真係有一問野, 呢個學生真係掂, 好明顯佢係對電腦好有興趣~~ 但係就成朝都唔見呀Ken, 唔見佢真係唔得架, 因為會無飯食...... 打俾佢, 單聲俾佢知我地嚮204, 終於都有飯食啦, 但係都見唔到佢, 只係呀恆佢俾我...... 班師兄佢返o左黎, 吹o左好多水, 知道o左好多野~~ 食完個飯, 上o左Library拎多條電話繩, 今次係傻豹~~
返到204, 見到呀Ken同一班師吹緊水, 又問o左好多野, 之後就落去個ICT Gathering, 原來我個獎呢, 係First in Course, 每個Course每個Year得一個, 哈哈, Billy佢地只係嚮度聽, 乜都做唔到, 完o左之後有野都唔食, 急急腳就返翻上去~~ 但係...... 我返到上去, 打開個信封一睇, 唔係下化, o的獎學金...... 得五舊, 係得五舊, 頂...... 無野好講囉, 想請佢地食一餐都唔得, 我唔想架~~
攪多陣就走lu, 緊係坐校巴啦, 點知...... 去到青衣機鐵, 見到呀John, 閃埋一邊, 佢見我唔到, 之後又係一個人搭車, 呢兩日都好累喔~~
夜晚, 我又整隻傻豹, 但係比起隻龜難好多, 攪到好夜, 始終隻手都差o的......

0 Comments:

發佈留言

<< Home