↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期五, 11月 11, 2005

Openday 一

今日係學校Openday呀, 但係朝早呀姐佢打俾我話叫我等埋佢喎, 點知一見到佢, 嘩~~ 好靚女~~ 但係佢就話俾我知佢今日又無帶八達通, 而且隻鞋仲由頭痛到腳踝, 佢真係有o的慘......
返到去, 即刻攪好, 駁好哂o的Router, Erase 哂o的Config, 不過有兩部要做password recovery, 但係部機蝦我地, o的Commend打得o岩都唔受, 呀Sir一黎佢就得俾佢地睇喎, 連Router都蝦我地......
上晝個workshop, o的人都係唔係好明, 無計啦, 佢地都係Hai o既多......
食飯啦, 今年好過舊年好多, 起碼有飯食, 油脾, 粟米肉粒, 炒意粉咁, 仲有野飲, 好好多~~
食完飯, 去BSM度玩o左陣, 就落翻去攪下晝個workshop, 見有其他人嚮度, 同o左呀輝同呀祥佢去o左Library度玩, 仲?o左條要自己穿o既電話繩, 一隻龜龜~~ 靚靚~~
攪完個workshop, 去o左聽IPv6, 聽o左o的未來會用o既野, 唔錯~~
放學, 發覺有校巴, 去青衣城, 掂~~
夜晚, 係咁穿條電話繩, 但係我以前都未穿過, 攪o左好耐, 但係最後都成功~~

0 Comments:

發佈留言

<< Home