↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期三, 11月 09, 2005

有o的病咁囉.......

今日要返八點半, 唉...... 又要晨咁早起身, 加上又唔知醒, 成搭十先搭車. 去搭校巴, o岩o岩好有位俾我同呀輝, 真係o岩o岩好, 最後上車o個個係我...... 但係八達通無錢都唔記得增值, 無哂o的散子......
返到去, o的人問起我個Tutorial先發覺原來我無帶喎, 囧...... 即刻去Print份出黎, 拿拿臨做埋佢, o岩o岩好......
嚮Canteen度食, 好豪咁食o左個日式咖哩雞, 都OK喎, 又無哂o的錢......
上NT2A Lab, 只係兩個人一組, 囧, 自閉, 自己一個做, 呀John都唔理呀, 但係無位, 入o左去204e度做, 但係俾呀Ken佢一言驚醒夢中人, Remote config, 爽~~
之後就要攪o個o的openday poster, 成五點幾先走, 諗住搵大興Print, 但係佢已經...... 走o左, 無計, 焗住聽日早o的返去print囉......
返到黎, 唉, 跟機又係無得打, 兩日都係咁, 無奈...... 睇o左陣人地玩新o個隻三國大戰, 好似幾正咁喎~~ 應該係正過WCCF~~
返到屋企, 有o的唔係好舒服呀, 啪o左粒約, 訓o左陣, 唉~~ 聽日仲要返工, 唉......

0 Comments:

發佈留言

<< Home