↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期日, 11月 13, 2005

眼訓

今日要返工, 遲o左起身, 遲o左搭巴士, 行去跑馬地度搭, 本來諗住搭o的比較密o既車, 點知...... 一黎就黎架37B ← 我本來搭o既車 唔係下化, 早知就等啦, 唔駛行咁遠......
返到去, 尋晚訓唔夠, 有o的眼訓...... 同個同事講開, 原來佢上星期四見到我等呀輝, 點解佢唔叫我o既?! 原來佢o個日已經遲到......
放工, 今日早o左, 去o左搭90, 海旁度落, 行翻去金星度, 見到有兩個N Class喎, 一個完o左, 另一個唔(識)熄挑, 咁我就用o左架Corolla黎玩, 又呃多一粒星星~~
夜晚, 作埋篇文, 頂, 都係過字數, 唔理啦, 聽日叫Miss幫我改o左先算~

0 Comments:

發佈留言

<< Home