↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期三, 11月 16, 2005

班長

今日返八點半, 唉, 好眼訓呀, 最後返到去訓o左半堂......
之後上o個個Tutorial, 呀Sir話之後個Test唔係open book, 班長即刻好唔好老皮係咁話點解唔open book, 呀sir都有講話如果係open book就出o的out syll野, 到時你未仲死, 今次只係會出tutorial野, 其他只會係好少好少咁, 係人都明啦, 但係班長佢又係咁話點解唔open book囉, 話你唔係下, 放水放到咁你都唔明, 之後佢又係咁自閉, 算, 唔理你, 連呀恆佢都理就我地都唔理, 呀偉講得o岩, 出到黎做野你咁o既樣, 死o左好耐啦.
lunch我同呀恆去o左買杯麵食, 無錢, 無計...... 食完, 玩o左陣抽龜, 釣魚, 再加"打"手, 哈, 過癮耶~~
之後上NT2A Tutorial, 有爆機檔, 爽~~ 但係之後個DT...... 好似好易, 做落就...... 最後都得, 呼~~
班長佢自己一個走, 算囉, 你咪走囉, 去到校車到見到佢, 我地掉頭, 係我地唔想同佢一齊, 坐Van 仔.
返到黎, 今次唔著見NTC褸入機舖啦, 唔係成日陣味都唔哂呀, 玩o左局BG4同BG3, 兩局都係贏唔到, Lv2咋喎, 灰......
夜晚, 執o左舊年o的Lab呀Test呀咁聽日帶返學, 要俾呀Sir佢下個禮拜工程師學會黎做o個個學術評審, 執o左一大"答"出黎......

0 Comments:

發佈留言

<< Home