↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期二, 11月 15, 2005

AP 測驗

今日測AP呀, 之前o個日約o左呀恆佢地十二點葵芳等, 但係班長佢又話尋晚睇下點先啦, 我頂呀, 尋晚又唔見佢打俾我喎, 今日打俾佢, 佢走黎話唔係你話十二點葵芳等咩, 我...... 地鐵o的車又o岩o岩走o左班囉, 等o左成個字先有囉, 最後我地係成十二點四先去到......去維園度食, 叫o左個牛扒意, 但係o的牛扒係"林"到好似霉咁架囉, 頂......之後去打o左陣機, 呀姐佢落o左黎喎, 原來係班長打俾佢~~ 之後就返去204度溫書, 做下個Assignment, 終於都得o左~~ 今朝先搵到o的野, 易好多, 但係原來係要一次過儲哂o的data落去個object度, 唔做啦, 溫書啦~~
上到去Test, 本來以為係Edmund 黎監考, 點知原來係一個唔識o既呀Sir...... 班長佢坐我隔離, 佢就係咁問我拎野, 頂啦, 自己又唔溫書, 又嚮度旨意我, 小 ="=凸
份Test都唔係好難, 但係就...... 已經知道無o左幾分...... 未必丁到囉......
問o左呀恆佢拎條BG4車匙去玩o左局, 無錢, 只係玩得一局, 我發覺我o的技術真係好差, 玩上級, 但係玩到Times up...... 幫佢拎到60, 000BG幣
夜晚, 本來想攪埋個Assignment, 但係...... 最後就Format o左部機, 因為真係傻得好緊要, 乜都要裝過, 聽日仲要係返八點半, 唉.......

0 Comments:

發佈留言

<< Home