↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期四, 11月 17, 2005

頂, 今日都唔知點解咁眼訓, 搭車o個時呀恆打俾我, 荔景等, 班長真係無搵佢, 算囉
返到去, 唔知點解PQM個Lab咁凍, 好眼訓咁做, 唉~
尋晚諗住攪埋UST 個 application, 點知呢, 我頂丫 真係max 25 lines, 仆, 改到無得再改, 頂唔係下, 今日諗住俾Miss final check, 點知一睇佢timetable, 得下晝得, 唔係下, 我要返工喎, 去搵佢, 佢都唔得閒, 焗住聽日先囉, 唔係點呀, 唉......
之後個NT2A Lecture, 訓o左好耐, 之後又掛住溫Wireless, 基本上都係無乜點聽過書......
終於都放Lunch, 點知呀偉佢有o的唔舒服, 俾姑娘佢睇o左陣, 而我地就講下班長o的野, 其實應唔應該聽日繼續整蛋糕呢, 買唔買禮物呢, 真係, 唉~~
去食飯, 無時間啦, 又無位, 最後係自己一個食車仔飯, 但係中途見到有班CT喎, 同事加同學咁啦, 原來駱克個呀東都係TY IVE架bor~~ 不過原來佢係因為做細館太悶而唔做, 呢個都可算係一個好好o既理由...... 而且仲要有靚女都識唔到......
返工, 無乜大件事發生, 攪下個AP Assignment, 咁就放工~~
放工, 都係無錢打機, 但係呢就問o左原來o的卡套係WCCF o個o的黎, 打俾呀恆佢又唔得閒, 都唔知買唔買好, 唉, 一日都係班長.
夜晚, 諗住快快手B埋隻need for speed most wanted黎玩, 點知佢同我斷o左幾次線囉, 我頂, 而家都只係得400K, 有無攪錯呀, 咁慢架, 頂~~
唔理啦, 聽日先繼續啦, 好眼訓呀!!!

0 Comments:

發佈留言

<< Home