↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期三, 11月 23, 2005

三日記

幾日無時間寫野, 一次過寫啦~~ ←果然係一隻懶鬼
星期一, 測Wireless呀, 今次真係仆到一直, 一定會慘淡收埸, 本來諗住早o的返, 但係臨走o個時呀婆佢叫我幫佢搥骨, 攪到遲o左, 返去到已經開始o左, 唉...... 一睇份卷, o的MC有一半唔識, o的short quection 又有一半都未見過, 估唔到佢會咁問, 頂啦咁就, 唉...... 都未試過咁差o既情況發生......
之後本來Simon Sir叫o左我同班長佢同班Year 1講野, 但係點知呢, 夠鐘都未見有人嚮度喎, 唔係下化~~ 等o左一陣, 放棄, 去204上AP, 又俾我地見到Simon喎, 跟住佢咁啦, 去到咪又係咁少人, 過多半個鐘先再去過啦. 之後再去, 講o左一o的以前Simon同我地講過o既野, 唔識唔緊要, 繼續睇落去啦, 點知真係有人笑, 同舊年我o既反應一樣, 但係原來呢句野係真架, 遲o的佢地就知架啦~~
食完個Lunch, 上DT Tutorial, 點知成個Lab都上唔到網, Lab Tec話隻Switch 死o左, 但係最後reboot完咪又係唔得, 車, 全部人都係hai住咁過, 最後係乜都無做過......
之後就又係去o左呢個314想做埋個java, 點知成班人都係嚮度睇軍曹, 笑到死哂~~
上完AP就返歸, 今日竟然無入到機舖, 個腦嚮java度, 無心機打機, 返到去, 打o左陣most wanted之後就係繼續做java, 個GUI好難寫呀~~
星期二, 工程師學會黎我地到做個評估, 我都要去俾佢地問話, 佢地有o的問題都傻傻地o既, 咪又俾翻我地插, 但係相信都應該過到o既~~ 哈哈, 而且仲有餐食添~~ 爽呀~~
之後同呀恆佢去o左打機, 無錢, 只係玩o左一局, 大淩, 佢地送星俾我, 之後o個埸我自己又係唔爭氣, 係咁炒, 唉...... 最後睇呀恆佢玩, 連續贏o左十幾埸, 頂, 四蚊玩成粒幾鐘, 無野好講...... 成五點先走
夜晚, 掛住做Java 個GUI, 諗極都係做唔到, 成兩點先訓, 算啦, 聽日又唔駛返~~
今日, 十一點先起身, 打o左陣機, 做o左陣Java, 食o左個飯, 出街~~
去o左GameZone, 打機, 過卡, 點知入卡個時Jam卡, 熄機再開, 攪到另一部死o左, 對戰完唔到, 第一o個個贏成萬幾米, 而且係仲加緊, 等我過完卡, 玩o左一局先全部機熄哂, 再黎過, 而我都係繼續Tune車, 終於都俾我唔hi牆過到o個隻灣啦, 但係相信都係靠好彩, 用o左成廿蚊先過到兩關(計埋過卡錢, 我無咁屎~~) 之後去o左幫人拎贈品.
夜晚, 試一個crack o個時仲招, 應該係中o左spyware, 又無裝antivirus, 算, 再裝過個windows, 點知, 唔記得backup most wanted個save, 唔係下化, 又要由頭再玩過, 我已經玩o左26%架啦, 灰......

0 Comments:

發佈留言

<< Home