↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期日, 11月 20, 2005

死得

今日係嚮一個又未溫哂書, 又好眼訓o既情況下返工......
返到去, print o左上年份Test野黎睇, 唉, 有幾可係咁丫, 唔死都唔會嚮返工o個時溫書, 唉......
上個禮拜有人問過我點解唔做埋星期六, 而家再問清楚, 原來真係因為另一個人做野做得好唔掂, 乜我咁勁架咩?? 有o的意外~~
書, 都係溫唔識, 返到黎, 都係唔識, 唉, 聽日點算啦, 死得啦, 又玩o左陣nfsmw, 都係唔識, 頂, 終於俾我上網搵到份台灣o既wireless notes, 有翻o的眉目, 但係都係唔明, 算啦, 死就死啦, 訓.

0 Comments:

發佈留言

<< Home