↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期六, 11月 26, 2005

又三日記

又再寫多三日記先~~ 呢排好忙, 好多野要做, 唉~~ 星期四, 好o的, 今日只係返十點半, 但係就只係返一堂咁大把, 頂...... 上堂都係無乜點聽過書, 聽呀ken講, 星期二個Accreditation得o左, 咁都好o的~~ 去翻工程師個網睇, 原來只係得我地青衣IVE有accerediate到, 屯門IVE係無架bor~~ 放學, 佢地又係食麵, 但係唔知點解勁想食飯喎, 最後都係去o左食車仔飯, 今次係外賣, 買返翻學校度食, 墨丸佢有帶都咁無聊同我一齊, 同佢傾o左一o的佢同佢女朋友o既野, 發覺佢兩個真係有o的野, 唉, 呢o的野, 我呢o的局外人又可以點幫佢丫, 唯有你自己努力啦~~ 返工, 早o左好好好多, 發覺今日好似好多野都已經發生過咁, 點解會咁o既呢?? 同一樣o既人, 同一樣o既問題, 究竟係有前世今生定係人根本係一個Loop, 做黎做去都係o的咁o既野呢??
星期五, 尋日同班長佢借o左o的三國卡卡黎玩, 本來諗住九點同呀輝佢一人一局, 點知...... 都唔好計呀輝佢塞車, 我九點去到都已經咁多部機都Full o左, 無奈...... 之後同呀輝佢玩o左局灣岸, 佢真係超新手, 撞到九彩, 下次同佢玩600HP算啦~~ 而我就係咁閃燈, 架大淩就拎o左個passing guy o既稱號, 幾好丫~~ 返學, 早o左o的, 經過Wellcome, 見到杯麵平喎, 就咁就買o左返去啦, 之後諗住去204度scan o左張cisco cert, 點知...... 呀Rick駁scanner部機之前俾人拎o左去做skill test, 攪到裡面痴線, 張SCSI卡無駁到, 唔係下化, 乜咁玩法呀...... 無計, 要等佢痴翻好o的線先囉...... 之後去上DT, 派Test呀, 估唔到呀姐只係差我一分咋, 乜佢咁勁o既......
上堂又係明o的唔明o的咁, 唉~~ Lunch之前, 去o左204度Hai o左陣先食飯, print埋cisco張cert, 杯麵, 原來呀恆佢又買o左杯麵喎, 點知呀班長佢又話我地夾埋囉, 算囉, 你話係咪係囉...... 頂...... 食完飯, 又係去o左204, 呀恆佢帶o左佢條BG3匙返黎, 而我地就用o左一個好暴力o既方法去整爆o左佢, 原來條匙入面只係得一個coil, 呀Rick佢又有RFID o既reader, 乜佢間房咁多野o既...... 不過最後都係唔成功, 莫講話條匙, 就連佢本身張卡都read唔到, 車~~
下晝個AP Lab, 又係Hai下Hai下咁過, 佢地又係嚮度睇軍曹, 點知Edmund Chiu話我地嘈, 哦咁...... 我發覺佢真係好好人, 起碼對我地係好好咁先囉~~ 之後去o左聽o個UST o既Admission Talk, 佢講o既同我知o既唔係差好多, 佢話原來o個o的Verify copy 係可以去Admission度做喎(聽住先, 聽日有個頂癮o既答案)
之前俾o個張Cisco Cert俾呀Ken做verify, 點知...... 聽完個Talk去搵佢都搵唔到以為佢走o左, 點知搭地鐵o個時佢打黎, 下乜佢未走架, 原來佢五點半o個時只係行開o左, 哦咁...... 真係有o的唔好意
思......
搭校巴o個時, 得我同班長搭, 其他人無聽到個Talk已經走o左, 同一個SAO媽媽一齊(佢話自己係媽媽, 唔係姐姐), 吹o左陣水, 話下兩個禮拜有o的improve english interview o既野聽, 星期三十二點至一點, 都好喎, 唔錯~~
返到去, 試下條BG3匙, 點知呢...... 係唔得架, 唔通真係壞o左, 攪到我浪費o左兩蚊, 仲要輸o左俾電腦, 頂......
夜晚, 係咁煲most wanted, 但係都只係去翻之前o個個進度, 算啦, 好眼訓呀, 聽日先繼續......
星期六, 今日要返工呀, 不過好近, 可以訓耐少少, 起身, 打o左去UST度問下係唔係有得去做o個個Verify, 點知佢話呢兩年都無o左呢樣野, 只係要個Transcript做Verify就得, o的中五中七係唔駛, 因為你有CE同AL個result咁, 我心諗, 下, 咁簡單, 仲要係唔一定要within 兩個星期, 呢個只係一個guideline, 唔一定要o既咁, 我心諗, 咁都得?! 早知唔駛咁趕啦, 頂......
返工, 返到去, 自己還o左本書, 本來以為無乜野, 點知俾老細講o左句話唔好自己攪o的機呀, 還書叫人地幫你, 下, 邊條仆街咁仆街, 報串, 頂丫, 好彩都係返埋今日, 下個月唔返呢度, 都係香港仔好o的~~
放工, 諗住去玩翻局全走, 點知Game&Fun竟然咁多人, 算, 聽日先再玩過......

0 Comments:

發佈留言

<< Home