↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期一, 11月 28, 2005

今日諗住拎o左成績表去做Verify True Copy, 咁就遲o左...... 點知返到去實際都唔係得好多人返到咋喎, 咁都有o既?!
上完堂, 食完個早餐, 諗住去秘書處度問下點幫我做Verify Copy啦, 點知佢話可以幫你整過另一份成績表, 但係呢就一百蚊一份咁囉, 係一份, 唔係一次, 唔係下化, 蓋個印都成百蚊份, 食蕉啦, 頂
之後上個Wireless Lab, 做唔到Bluetooth個connection囉, 頂啦, 攪o左兩個鐘都係咁, 唉, 灰......
上完DT Tutorial, 食個Tea之後又去o左再攪多次Bluetooth, 頂, 咪又係唔得, 仆啦
上AP又係訓, 唉...... 但係有人幫我問到去民政署度宣誓做Verify True Copy係唔駛錢囉, 正啦, 就算要錢好過俾vtc賺.
放學, 勁多人搭校巴, 去o左搭巴士, 之後去o左食o左o的野, OK度終於都買滿廿蚊啦, 儲齊三隻miffy俾我條電話繩啦~~
今日又無去打機, 夜晚, 又係most wanted, 哈利波特咁囉, 無mood溫書......

0 Comments:

發佈留言

<< Home