↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期二, 11月 29, 2005

唉, 又係咁灰......

今日本來唔駛返學, 但係要返去做o個個ccna test......
晨咁早起身, 去o左民政署度宣誓, 寫o左一大堆自己個名之後就等個宣誓官黎, 佢遲到o左五分鐘喎, 原來佢係一個幾後生o既女人, 哈哈, 我總共做o左五份證書, 每份五張, 加上張宣誓紙要佢簽四個名, 咁佢就要簽o左總共四十五個名, 哦, 佢都簽到有o既唔耐煩......
之後去打o左陣機, 又過o左四話, 之後返到去, 做多次藍芽, 今次就俾我攪掂喎, 頂啦, 都唔知有無攪錯, 但係就得1Mbps, 慢到好似56K咁, 仲有時得有時唔得, 頂......
再黎就做o個個ccna sem 3 final, 點知個答案係唔中, 今次食蕉啦, 勁多人做唔到70%, 我都只係得70.9, 只係好彩咁囉, 最後就出o左去食野, 點知呀恆同班長話咁快就走o左, 佢地去觀塘度食, 我地就去o左維園度食囉, 十三蚊個得一塊薄到屎o既日式豬肉公仔麵, 頂...... 之後偷o左呀姐o的朱古力豬屎波, 點知呀輝佢話芝麻唔好食喎~~
頂, 呀輝佢又話去搭迪迪尼線, 車...... 最後咪又係唔去, 頂......
返到黎, 呀輝佢去交Timesheet, 我去交o左電話費, 睇o左陣人打機, 最後都係忍手無打到......
返到屋企, 訓o左陣, 無mood做功課, 又係掛住most wanted, 今日唔得點解係咁俾差佬捉到囉, 頂......

0 Comments:

發佈留言

<< Home