↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期三, 11月 30, 2005

唔係下化......

今日, 唉, 又係要返八點半, 上吹水堂, 最後都係訓o左......
呀姐佢嚮之後堂Tutorial出現, 不過我都係唔想上呢堂吹水堂......
上完堂, 之前SAO媽媽講話今日有個講interview o既野上, 同個鬼婆佢講, 發現原來都有成十個人一齊, 有o的仲係識o既添, 但係佢講o的野其實都已經聽過, 而且...... 有功課, 唔係下化......
之前佢地話係食外賣麥記, 點知俾William佢地fake起o左, 最後得翻我地五個食, 唔係下化......
跟住兩個Lab, NT2A無乜野, 做到Trunking, 但係個DT又係唔係好掂, 又要人救, 講都無講到, 鬼識做咩......
放學, 去o左食炸魷魚, 食完又點會有錢打機丫~~
夜晚, 除o左打機之外, 就係想做PQM 個Tutorial, 但係都係唔易做, 最後放棄o左......
哈利波特, 又睇多o左一個Chapter, 但係點可以嚮星期日之前睇哂丫, 無耐咁要還翻俾人, 又要測驗, 點睇呀, 盡量睇咁囉......

0 Comments:

發佈留言

<< Home