↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期一, 12月 05, 2005

今日終於都唔係返八點半啦, 但係就係返九點半, 起身, 覺得有o的涼意咁囉, 最後, 都係遲o左o的起身~~ (簡單黎講, 遲o左出門口, 又俾呀輝話......)
準時返到去, 上Wireless, 呀Sir佢教完書之後派翻上次份test, 下, 乜原來我係全班最高分...... 但係我上次個test真係唔係好好信心咋喎......
之後有時間, 就去o左打機, 本來想去葵興, 點知一架去葵芳o既車黎先, 唔通連個天都唔鐘意我去打機...... 睇呀恆佢打, 灣岸又係咁勁, 就連好耐無玩過o既OutRun2SP佢都竟然可以嚮又未warm up同部機漏油o既情況下破Record囉, 之後第二部機佢竟然可以再破多四個Record, 佢係唔係有病架, 佢痴線架, 點解可以咁架.
我地去到機舖o個時, 見到有個好明顯係唔夠稱o既細佬, 有個職員跟住佢, 開匙俾佢玩, 玩完一架又另一架, 勁丫, 仲勁多人圍佢添, 好明顯佢係太子爺啦, 唔係點會有咁好服侍丫, 而我同班長佢睇佢打高達o既時候, 講o左句如果呢個時候有人黎查牌會點呢, 另一個人聽到都嚮度笑~~
返到去, DT Tutorial之後就A204, 打下PSP, 溫下PQM, 幫人做下bluetooth個lab咁就到下一堂, AP Lecture, 又派Test, 點知隔離班呀勇佢有Full Mark喎, 有無攪錯, 乜咁都有架...... 但係Raymond同呀輝佢就......
放學, 返到去, 無時間跟機lu, 睇o左一陣, 算lu
夜晚, 都係溫下書, 打下機咁囉, 聽日又唔駛返~~
收音機夜晚o的節目又唔同o左, 一o的都唔好聽, 點解會咁架??

0 Comments:

發佈留言

<< Home