↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期六, 12月 03, 2005

終於有得抖下~~

今日終於都唔駛返工, 有得訓晏o的啦~~ 但係十一點o個時又俾人打黎叫返工, 唔係下, 我咁多日先有得訓晏o的都俾人嘈醒, 頂啦...... 采你都傻, 唔返~~ 再訓過, 訓到十二點o個時, 都差唔多係時候起身啦, 點知起o左身一陣, 十二點半度啦, 又俾另一個人打黎話香港仔有人失蹤, 叫我返喎, 我頂啦, 下個禮拜個PQM都未睇哂啦, 今日係要黎溫書, 你唔好搵我返工呀~~
食完飯, 打o左陣機, 仲唔溫書咩, 但係最後就掛住睇哈利波特......
之後同屋企人去o左食吉野家Tea, 食完, 見呀輝佢都夠鐘放工, 咪又SM下佢啦, 本來話去打機, 頂丫, 最後佢話一去到巴士站就有車, 乜咁o岩啦, 唔通個天都唔想我打機......
同個CT傾開, 原來City Hall每兩個月就會換人一次, 唔係乜事, 而係o的人自己話要走, 咁又係, City Hall又唔係好做, o的人仲要係亂咁發癲, 俾我都走啦, 祝Hillwood盡快可以到迪士尼到做, 等我都有得去玩下丫嘛~~
夜晚, 原來有哈利波特四隻Game啦, BT落黎先, 但係都唔係好快, 仲要成日斷線, 頂佢啦, 算, 唔緊要, 遲o的都無問題, 因為我要溫書......

0 Comments:

發佈留言

<< Home