↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期三, 12月 07, 2005

雜項多則~~

今日真係凍凍呀~~ 而且係PQM Test呀...... 凍到唔知醒, 俾人叫先醒......
好彩今日個Test係嚮九點, 唉, 下個星期一都要早o的起身, 唔係又遲到就俾呀輝佢凸架啦......
至於個Test, 都唔知係好定係唔好, 同個Supp. Tutorial一樣, 之前o的Short Question就都唔係難, 但係我都係唔記得, 都要靠呀恆同呀輝佢囉...... 對於一o的有溫書o既人黎講係易, 但係就唔知下歙會唔會又出翻咁易囉......
之後個Tutorial講書, 但係我又係打下教練部PSP, Gundam 耶~~ 簡單黎講就係無聽過書......
跟住又要上最後堂英文, 唔係下化, 得翻五個人?! 咁都有o既......
之後又佢地又要做翻個cisco online test, 得翻我一個人食飯......
食完飯, 佢地做緊cisco, 但係唔係之前試過剔哂都得架咩, 但係班長佢都中招, 唔係下化, 乜又咁架......
之後做NT2A個Lab, Router加Switch VLAN, 無乜問題, 又係個鐘就攪掂, 之後好無聊咁將隻Router駁落學校個Network度, 哈, 真係識得自己拎IP喎, 但係就...... 乜都做唔到, 又ping唔到...... 咁都有o既?! 呀Ken話下次個Lab就係做呢o的, 咁就唔問佢啦, 下次先做囉~~
班長佢唔舒服, 無去到打機, 我發覺係呢, 每當我有錢打機o個時就係無o左o個種feeling 嚮度, 但係當我有翻feeling o既時候就係無錢打機, 乜咁都有架, 灣岸都係只係過多三關, 唉......
夜晚, 又係溫下書, 打下機咁囉......

0 Comments:

發佈留言

<< Home