↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期四, 12月 15, 2005

多野做到仆......

仆街呀, 今日返工, 勁多野做, 出面o的Printer又用唔到, 仆丫, 有病架, 頂="=
今日又係返八點半, PQM個Presentation, 去到成十點三先到我地, 講到咁上下, 我地三個都講完之後, 最後我埋尾, 頂丫, 佢話夠鐘, 叫我下個禮拜個Tutorial黎講埋佢喎, 唔係下化, 仆佢個街丫
之後個NT2, 都係無乜點聽過書, 亦都只係溫過下DT咁, 但係都係無乜點入腦, 唉~
放學, 去o左葵芳度食KFC, 個桶餐貴o左, 四個人食, 一人要成廿四蚊, 唉...... 之後路過機舖, 就返工.
返到去, 公司個同事幫我搵到人頂下個禮拜呀, 唔該哂耶, 聽日如果知道係幾時Test就可以覆翻佢架啦~~
公司o的機, upgrade o左之後勁唔掂囉, 頂, 又勁多野做, 想溫書都唔得, 唉......
放工都無錢打機吷啦, 星期六仲要返工, 無錢嚮跑馬地食飯耶......

0 Comments:

發佈留言

<< Home