↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期四, 12月 22, 2005

放假前夕

今日又係返早, 九點AP Lab Makeup, 返到去, 以為係204度上, 但係, 唉...... 原來係358囉, 仲嚮204度Hai o左成半個鐘......
上到去, 做NT Tutorial, 之後就去上NT, 都係無乜點聽過書, 之後就放假啦~~ 但係要返工......
出o左去葵芳度食麥記, 之後都係落o左機舖, 本來諗住玩MarioKart, 但係無兩部Free, 算, 唔玩, 返工
返到去, 之前o的機upgrade過黎, 而家要做翻個Test, 睇下有無問題, 唉, 無得行行企企, 乜咁架......
返去o個時同墨丸佢傾o左好耐電話, 唉, 家家有本難唸的經, 個個人都係咁架啦, 唉~~
之後去o左打機, 仲有一個車檢, 挑多一局, 除o左一個A Class勁之外, 另一個B6o既就唔係好勁, 簡單黎講我就Keep住第二, 咁又有一粒星星~~ 無車檢lu, 唔玩~~
今日做冬, 本來諗住佢地會等埋我一齊食飯, 但係原來係無, 唉...... 食完飯睇o左半套Harry Potter就訓, 聽日Party 耶~~

0 Comments:

發佈留言

<< Home