↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期三, 12月 21, 2005

唉......

今日, 唉, 又要晨咁早返學, 仲要係上呢個PQM, 頂...... 嚮呢個情況之下, 加上今日要測DT, 緊係溫書啦~~ 聽聽下/溫溫下書, 聽到呀Sir又吹水, 突然興起吹埋一份, 攪到無乜點溫到書......
之後個Tutorial, 好無奈咁要繼續做上次未做完o既Presentation, 唉...... 最後就嚮一個未Warm up o既情況之下, 生疏咁講o左成張Slide先packup到, 最後都無乜野, 而o的問題就唔係一o的預先o既問題, 但係都攪得掂, 相信可以Credit到掛~~
之後去o左食中式麵, 本來都無乜野, 但係當我叫o既米粉黎到o既時候, 我一想食, 就聞到一o的幾勁o既漂白水味, 下, 唔係下, o的米粉會有漂白水味, 問下其他人, 呀輝佢都覺, 查清楚o的, 原來係對筷子有味, 即刻過隔離拎另一對, 但係都係咁, 最後就好無奈咁用隻匙黎食......
之後就去上NT2 Lab, 原來呀Ken Sir真係上埋呢個Sem就無佢教架啦, 唉~~
之後去o左Lib度溫書, o的人係咁問我野, 仲要好多時都係Repeat and Repeat...... 發覺唔見o左支筆, 又唔見o左張爆機檔喎, 落去204度搵都無, 但係返翻上黎就嚮個書包度囉, 無奈, 唔通連個天都要玩我......
最後測驗, 唉...... 相信班長一定會高分過我囉, 我有四條錯漏, 呢次Credit都唔知有無, 唉...... 無奈......
返到去, 玩o左局MarioKart, 都已經成八點, 食個飯, 沖個涼, 做個AP功課(聽日交), 已經眼訓, 個NT Tutorial, 聽日先做lu......

0 Comments:

發佈留言

<< Home