↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期四, 12月 29, 2005

忙到仆......

今日訓到成十二點先起, check o左個貓, 上o左陣網就俾人叫落樓, 去民政署度拎免費月曆喎, 結果全家拎o左成五個, 都唔知拎咁多要黎做乜, 但係見個個人都係咁拎喎, 唔通真係因為唔好執輸??
今日返工, 返三點, hillwood佢叫我幫佢還書喎, 好丫, 黎MH等丫, 但係而家諗翻, 既然佢都落到黎, 點解佢唔過埋去駱克度自己還呢?? 兩點幾, 落到見到佢, 拖住一個女仔, 唔係應該係一個小妹妹, 好kawaei 架呢, 得三歲架咋~~ 唔記得問佢叫咩名添......
返工, 返到去, 無o左本簽到簿, 咩話, 相信係嚮老細度掛...... 無錯, 果然係~
但係一上到去, 我頂, 唔係下化, 連上晝都book到勁滿, Vincent同我講話今日勁多人, 我頂, 相信係因為o的學校放假, 佢話連去個廁所都會有成條龍出黎, 唔係下化...... 而佢亦都因為未print notes o既關係而遲o左成個鐘先走, 乜真係咁忙咩?? 但係原來真係咁忙, 我去到而家先得閒打呢篇野, 因為又要print AP Assignment, Wireless Tutorial咁, 唉...... 出面o的細佬又係咁嘈, 我都想叫佢地靜呀, 聽至得架...... 又有條友都唔知佢係講國語定係英文, 佢話o的機係open for public use, 無機俾佢用, 坐低o左唔肯起身, 頂, 佢都俾我講到要佢起身, the one who have book the computer have the pority to use the computer, fo if u want to use, u can book, but the faster is after 5:00, 哈, 你都無野好講, 之後佢咪又死死氣再走黎book~~
班長佢打黎, 佢地今日都係做唔得哂, 唉, 聽日又唔得閒, 唔係聽日返去繼續做丫, 相信要下星期二先返去繼續......

0 Comments:

發佈留言

<< Home