↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期日, 1月 01, 2006

一月一日

今日係一月一日, 希望新o既一年有新o既開始啦, 希望only...... 唉~~
上晝, 成家人約埋o的呀姨表弟去飲茶, 約就約十點半, 但係...... 最早o個個十點七先到, 但係我地就...... 唉, 總之就個個都遲, 我本來都準時起身, 可以準時到, 但係俾人拖累......
去到, 見到個呀姨, 塊面係黑o既, 心知不妙......
話時話, 間茶樓真係幾high class, 除o左o的service ok之外, 個廁所有o的魚魚架bor, 你企嚮咮咮o個時會見住o的魚魚架bor, 頂癮~~ 不過就貴好多......
飲完茶, 黎o左我屋企打o左陣PSP(唔係我o既, 係我表弟, 我有咁多多餘o既錢買就好啦), 之後就去o左打機, 班表弟係咁話去打機, 攪到我呀媽都知道, 唉...... 都唔知係好事定係壞事......
去o左Game&Fun度打灣岸, 班表弟係唔係好識玩, 有一個有玩, 所以就玩對戰, 點知一個原來係熄o左挑o既人開挑, 算, 人地係B2, 810HP, 照挑......
玩新環左右, 連贏四局, 最險o個次贏0M, 呼, 之後知o個條友廢, 係咁俾車佢食, 仲之後仲話我勁喎...... 但係咪又係玩唔掂個十人斬Lv10......
之後又玩o左BG4, 同MarioKart, 爽~~ 但係無哂錢錢......
又行下188, 但係都無野好睇o既......
夜晚, 諗住溫下書, 打下機, 但係就幫Raymond佢攪個java, 原來佢要成50分先可以攪得掂個CA分, 慘......
掛住幫raymond就忽略o左呀恆, 攪到佢嬲o左, oh my god, 無奈......
最後係咁幫佢, 但係...... 仆丫, 呢個時候個Textpad唔知點解compile唔到野喎, 明明係有個CircularList嚮度佢都話cannot resolve symbol, 仆啦
唉, 最後幫呀恆幫到成兩點先訓, 唉......

0 Comments:

發佈留言

<< Home