↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期四, 12月 29, 2005

無奈......

話說今日放工, 去打機, 十蚊, 玩得四局咁大把, 得一個人開挑, 唔想只係得贏同輸, 無人陪死, 唔挑, 玩十人斬, 再挑戰Lv8, 玩o左兩局都係S唔到, 把心一橫, 玩Lv9, 第一局, 架電腦搵架街車撞開我, 無奈囉, 乜電腦都識炮彈飛車架, 頂, 之後再黎過, 竟然俾我可以S到喎, 唔係下, Lv8就玩極都S唔到, 但係Lv9就第二局就S o左, 唔下化, 無野好講......
夜晚, 呀恆係咁問我Java Assignment, 但係Angus就係咁叫我俾Java佢, 佢都痴線o既, 我班o的同學都唔俾, 會俾你, 痴線~~

0 Comments:

發佈留言

<< Home