↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期四, 1月 05, 2006

唉, 唉, 唉, 唉, 唉......

唉, 放工, 諗住去買六合彩, 點知行到馬會, 勁多人, 相信要排半粒排隊先買到, 放棄......
唉, 去Game&Fun諗住打翻舖機先, 點知, 我仆佢個街丫, 鬆?架, 少, 無哂心機......
唉, 電視新聞報告出o左個六合彩結果, 頭獎一注中, 但係唔係我......
唉, 聽日有個HKU o既Talk, 但係無打算報喎, 聽唔聽好呢??
唉, 原來我地報CityU科Information Engineering, 比起UST科EEIC易唔少, 但係就想讀UST喎, 點好呢??
唉......

0 Comments:

發佈留言

<< Home