↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期五, 1月 06, 2006

無mood做野

今日, 都係唔駛返晨咁早, 十點半, 本來都準時, 但係...... 屋企個廁所水箱條鍊又甩o左, 頂, 又攪o左幾個字, 加上今日咁凍, 成隻手都赤哂, 震~~
上DT, 兩個鐘non-stop咁聽書, 嘩大佬, 點入腦呀, 頂...... 超時, 過o左成十分鐘, 先講哂o的書, 難頂呀...... 但係佢死都要講, 唔通真係會出?!
之後成九個人一齊去o左名古屋度食, 本來諗住一條友食個扒, 點知今日有個快餐係牛扒黎架喎, 掂, 見人地食都唔少喎, 結果我地九個人叫o左八個快餐, 五個都係食扒, 差唔多個個都有塊大扒, 但係唔知點解呀輝佢o個碟就得塊細扒咋喎, 咁都有o既?!
之後因為呀姐要去郵局交錢o既關係, 經過上面, 見到有Keroro軍曹隻轉眼公仔扭呀, 即刻睇下有無我要o既公仔啦, 結果我地咁多人抽o左成六隻出黎, 有三隻都係我要架(其中隻kuroro係同班長佢要o既)~~ 另外兩隻就係呀姐o既giroro, duroro同一隻墨丸o既duroro~~ 但係扭咁多隻都無一隻係tamama黎o既?? 唔通真係咁難?? 唉~
之後上呢個AP, 都係無乜點聽過書, 考試都唔知點死...... 呀姐佢就做個Wireless, 諗住呀Ken嚮隔離上當可以叫埋佢黎Demo俾佢睇, 最後, 無break, 佢只係睇o左一眼, 跟住o個堂個呀Sir就趕人走, 頂......
呀偉佢唔知問邊個拎到個Wireless o既Test喎, 同我地有o個份唔同架bor, 即係拿拿臨拎去Scan同Print o左佢, 點知Print唔切, 都要去聽HKU 個Talk.
HKU 個Talk, 講CS, 吹到點好, 但係都無用丫, 最少都要有AS UE D Grade, 一係就有TOFEL 500分以上, 但係我兩樣都無, 車, 無興趣, 算, UST好過~
之後上翻204 Cap埋o的Wireless o既圖, 成七點半先走, 仲要去旺角度拎野, 唉~
返到去, 都已經八點幾先返到屋企...... 途中去機舖度本來有機挑, 但係...... o的錢買哂Keroro軍曹, 無錢, 睇人打House of the Dead 4, 勁呀, 五蚊可以去到Ch 4, 個人勁~~
返到屋企, 八點半, 食個飯, 沖個涼, 九點幾, 都係無mood溫書, 唉......

0 Comments:

發佈留言

<< Home