↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期日, 1月 08, 2006

無聊o既一日加返工o既一日

尋日其本上都係溫下書, 打下機, 下晝飛o左個一二三四五六之後o既頭, 就係咁, 無野好記, 唯一想記o既就係溫書溫極都唔入腦......
今日, 返工, 之前去o左香港仔度睇下問野o的軍曹有無tamama, 點知...... 未開?! 平時都開o左架, 點解今日會未開架?? 唔通連個天都唔想我去抽??
返到去, 好平淡咁就過o左一日, 知道o左遲o的間CIC房o的更會係由Automated決定, 掂, 同呀Joe講先~~ 等另一個同事都可以做我個位~~ 爽~~
班長打黎, 話EPC有人放Samsung Printer ML-1610, 六舊即食, 但係返緊工, 點睇呢??
放工, 去o左電腦城睇下部ML-1610, 同部ML-2010一樣價, 但係就16/min同20/min o既分別, 返去問下屋企人先~~ 無錢打機, 都係睇算數......
夜晚, 屋企人都係無膽, 算啦, 橫掂都唔係我俾錢, 決定權唔嚮我手......
話說班長(←讀音係"祥", 唔係"掌", 唔知點解會咁讀, 但係就鐘意咁讀喎)佢星期六, 呀恆打黎話尋日(星期五)上堂o個時見唔見佢手拎住個file, 講真, 唔係好覺眼, 之後我都無o左件事, 但係頭先睇翻佢個日記話, 原來佢真係漏o左嚮機舖喎, 唔止notes咁簡單, 仲要係o的Cert添喎, 佢今次算好彩, 搵得翻, 唔係就真係一百蚊一張不特止, 仲要唔知去o左邊, 下次唔好咁唔小心啦, 唔係就大檸樂架啦~~ 呢o的野都可以懶低, 勁......

0 Comments:

發佈留言

<< Home