↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期一, 1月 09, 2006

唉, 灰到黑......

唉, 今日, 灰, 灰o左三次, 就黎想變做黑......
今日晨早返學, 測Wireless, 唉, 份野好我地有o個兩份都唔同, 唔係下, 兩份都唔同, 有兩條都係唔識, 個CRC又計唔到一樣(不過人地都係咁, 無野掛), 唉......
之後上Wireless Lab, 交份Print 出黎o既俾佢, 佢話要soft copy, 咁駛乜用咁多紙呢, 呢個都算, 點知個Leon Lau又整個Email黎全世界人都未交個report, 9:30前喎, 頂啦, 但係見翻呀Ken佢都無乜野咁, 無事掛, 唉...... 呢個都唔算灰
食完個車仔飯之後, 上DT, 派卷, 唉, 真係丁唔到, 得72分, 勁多人都高分過我囉, 俾一條15分o既玩起o左啦, 得2分, 唉, 勁灰, 個死班長佢差呀姐一分都嚮度曹囉, 仲要係咁想要多一分, 小, 唉, 不過呢個情景, 相信會嚮遲o的再出現唔少, 因為如果有機會入到U o既話, 我o的成績都應該會係below mean. 唉......
之後就204同312 Hai o左兩個鐘, 上AP, 無訓到覺呀~~
接到個電話, ICT Department打黎, 話有獎學金呀, 今次有成三千蚊咁多呀(都唔夠交學費), 不過就要寫翻幾句野, 好丫, 聽日去寫~~ 眼見得我同隔離班個呀裕有電話, 原來佢都有喎, 唔知佢有幾多錢呢??
放學, 去o左食雪糕, 有三個多啦A夢磁石呀, 多謝呀輝, 多謝呀恆~~
但係之後搭車, 到港島線, 玩玩下呀姐部電話, 佢條仔打黎, 個心有突然被硬物所傷o既感覺, 唉......
最後去o左打機, 都係過唔到十人斬.
夜晚, 都依然係無mood溫書, 打機到凌晨一點

0 Comments:

發佈留言

<< Home