↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期四, 1月 12, 2006

雜項幾則~~

今日幫屋企人登記o左個新PCCW生滋電, 唔知有無機會呢, 不過呢o的野, 不嬲都唔睇好, 有就有, 無就算囉~~
臨收工, 頂佢丫, o的人係咁print 野, 你下下面個print queue, 頂啦, 差唔多有成一半都係六點鐘先黎print, 頂......
今日相信會係我嚮柴灣o既最後一日, 因為呀Joe打黎話想一次過轉人, 下個月都唔知仲有無得返lu, 睇下香港仔點啦, 但係我剩知呢個月得好少人工, 唉...... 兩邊都請哂假, 唉......
應該都會轉去smartone架啦, 問題係幾時o者~~ 不遠矣~ 18號截數前(相信都會係~)

0 Comments:

發佈留言

<< Home