↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期二, 1月 10, 2006

真人版龍珠

星期二, 今日本來只係要返去補堂, 無諗住會有o的乜野寫, 一般都係食飯, 上堂, 溫書咁, 點知......
尋日約o左呀恆, 班長 同呀輝佢兩個食飯, 咁食飯啦, 食完仲早, 好自然就去o左新機地打機, 打灣岸, 有條紅毛人係咁挑呀恆同班長, 大家有贏有輸, 但係就係夾車, 咁你夾下我, 我好自然就夾翻你架啦, 差唔多去到兩點幾, 條友打完想走, 點知呢, 就衝埋黎呀恆度話夾丫?, 夾夾夾, 夾夠未呀, 呀輝佢就想頂住佢, 點知就硬食o既一野, 仆街, 打人, 報警, 我就頂住佢, 唔俾佢走, 等差人黎o個時, 叫o左呀輝同條友出去, (點解唔叫呀恆o既, 呀恆係幕後黑手黎架bor, 嘿嘿~~) 最後相信o的差人都係想大事化小, 叫佢兩個簽翻份野, 話唔追究咁~~ 點解o的人係可以咁架, 你唔輸得咪唔好挑囉, 打機o者, 駛唔駛打人呀, 條友都痴鳩線~
之後就上AP, 咁就遲o左幾個字, 一日都係條仆街, 聽書, 又無訓到呀, 但係都唔係好明......
放學, 上Department度寫o左份野, 三月十一號先有錢, 唉...... 一間係叫Visual Paradigm o既公司俾架喎, 但係之後見到呀裕, 佢原來係有成五千...... 唉......
放學, 返到黎打機, 兩局全走, 仲差兩局就815架啦~~ 見到個女仔打灣岸, A7, 過千星, 睇佢原來唔係只係佢條仔o既星星, 應該係佢有實力, 有兩個人挑佢都贏唔到, 咁就係咁呃星, TA成績都唔差, 勁~~
夜晚, 都係無mood溫書, 打機, 哈利波特, 爆o左, 差o的hidden o既野未拎哂~~

0 Comments:

發佈留言

<< Home