↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期三, 1月 18, 2006

DT考試Vs灣岸815

唉, 今日考DT, 唉...... 一定丁唔到, 無得解, 無就係無, 但係始終都覺得班長佢實有丁囉, 佢背得咁勁, 唉......
放學, 本來諗住去Game&Fun Tune埋架車, 但係好順手(應該係順腳)就入o左GameZone, 貴就係一蚊, 但係都係一蚊咁多o者, 照打, 點知...... 好順利咁就過到兩就, 咁就815, 我o既第一架815呀~~ 開心~~ 之後仲打多o左一局箱底, 有街車o既箱根@.@" 最後都贏到, 掂~~ 好明顯部機係Set o左做Normal or Easy, 唔係點解我嚮Game&Fun打極都打唔到呀, 頂佢~

0 Comments:

發佈留言

<< Home