↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期五, 1月 20, 2006

考試Vs睇多次醫生

今日又係好似前日咁晨早返去溫書, 今日我地就醒啦, book房book到去十二點半, 之後食個飯, 考試, 我都仲係好舒服呀, 頭又痛, 病呀, 頂, 死癲佬, 俾佢講中, 定一烏鴉黎架.
份卷好似唔難, 但係就好多都唔識, 我驚好似舊年DCN咁低分咋......
考完, 上o左去問趙Sir野, 原來係俾個圖Fake, 頂, 邊個整o的咁o既圖出黎架......
放學, 返到去, 又係去o左打機, 架大淩, 又Tune多四話, 希望快o的810啦~
之後, 見都係唔係好舒服, 去睇多次醫生, 點知個醫生話我上次睇o個個醫生開o的藥係治標唔治本, 都唔係殺菌用, 仆丫, 俾上次個醫生呃錢, 正仆街黎架, 唉, 咁又兩舊幾水啦......
夜晚, 都係打翻舖機先~~ Emergency 3, 戲院俾人放炸彈, 連架醫療車都炸散o左, 乜o的炸彈咁勁o既......

0 Comments:

發佈留言

<< Home