↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期五, 1月 27, 2006

年廿八

今日係年廿八, 下晝同Raymond, 呀偉同呀輝佢地去o左行維園年宵, 幾過癮, o的野好得意, 但係就勁多吹氣公仔, 又有摺"登", 仲有較剪同石油氣罐, 勁得意~~ 但係行到咁上下走黎落雨, 唔係下化...... 最後行o左去吉野家食個Tea, 之後就去o左銅鑼灣廣場度打機, 又去o左行Times "貪屎", 行到咁上下我就返去lu, 要幫手拎糕......
返到去, 點知個電話壞o左, 唔係下化, 年廿八先黎壞, 打去香港寬頻度整, 仆佢個街丫, 講講下Cut我線, 再打過去, 小鳩佢, 最後佢話有可能係禁錯制喎, 我頂丫, 算, 你聽日好叫人黎整下, 唔到你唔黎, 哼~
夜晚, 去o左買翻對鞋, 無鞋著啦...... 想去買翻新褲都唔o岩, 唉, 今年又無新衫, 又無新褲著, 唉......
部機又有o的問題, 連ipconfig都出唔到野喎, 再裝過......

0 Comments:

發佈留言

<< Home