↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期五, 2月 03, 2006

呀恆生日快樂

死火呀, 呢排唔係好想打日記, 但係又想將o的野記低喎, 點好呢??
今日呀恆生日呀, 本來約o左去唱K, 但係最後得翻四個人, 頂. 成班都正百街
最後去o左行apm, 食和民, 呀恆就收o左架R33模型, 而我就多謝佢地三個呢一餐~~ 多謝哂呀輝, 班長, 呀恆~~
跟住就去o左班長屋企, 佢又驚佢o的屋企會蝕低咁, 帶我地兜路, 可能係等佢o的屋企人走哂先掛, 一封半封利是都慳, 都唔知有無攪錯......
佢o的狗狗好得意呀~~ 隻大狗係細過隻細狗, 隻細狗係大過隻大狗(←知唔知我講緊乜呢~~), 但係可能係大狗老啦, 都唔係好活潑, 反而隻細狗就好爛玩~~
佢屋企有成兩個大魚缸, 咁有錢o既?!
玩到咁上下佢竟然有親戚黎喎, 咁就俾佢軟禁o左嚮佢間房度, 頂......
最後等佢地走o左之後先走得囉......
同呀恆佢去o左觀廣GameZone, 嘩, o個度無煙不特止, 仲有o的空氣清新劑o既味喎~~
同呀恆佢玩o左一局灣岸, 點知就變o左玩o左成三局, 因為先後有二個人挑, 一架仲要係hiace, 攪到我睇唔到路, 慘, 不過最後o個局竟然俾我拎o左個第二喎, 哈, 咁又有兩粒星星~~
夜晚, 掛住整班長個forum, fix佢個水果機問題, 點知係佢無裝到GD, 所以就無野出, 頂......

0 Comments:

發佈留言

<< Home