↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期日, 2月 05, 2006

好→唔好

今日又要返工~~ 有利是逗耶~~
唔知點解今日比較多人囉, 有o的累......
放工, 去o左打機, 用架大凌黎玩, 點知呢, 我仆丫, 玩o左五埸, 兩埸第一, 三埸第二, 都唔知有無攪錯, 有兩埸都係臨尾o個個人靠後車黎過我, 唉, 有o的唔分氣同無奈, 條友好識得用呢個後車技, 我無野好講囉...... 個Race同OutRun都仲係未balance......
夜晚, 食完飯之後就勁唔舒服, 嘔o左幾次, 連半夜都起身嘔o左次, 唉, 勁唔舒服, 聽日相信都返唔到工......

0 Comments:

發佈留言

<< Home